Πέμπτη 3 Μαΐου 2012

Τα παπάρια.......του σοσιαλισμού

Έχω μείνει άφωνος σχεδόν  με τις παπαριές που ακούω και διαβάζω τις τελευταίες μέρες οπότε είπα και εγώ να είμαι in και να γράψω μερικές.
Πρωταγωνιστές είναι οι τρεις σωματοφύλακες ή οι νταλτονς με την προσθήκη του ΓΑΠ.
Οι γνωστοί άγνωστοι λοιπόν χτύπησαν για άλλη μια φορά το πολιτικό κατεστημένο της χώρας. Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες που διαθέτει ο 108 τρία παπάρια + ένας θα προσπαθήσουν να διοχετεύσουν στους εναπομείναντες πασόκους την ουσία παπαρολογία , το συγκεκριμένο ναρκωτικό είναι άκρως επικίνδυνο και εθιστικό.
Σύμφωνα πάντα με έμπειρα στελέχη της αστυνομίας οι τρεις + ένας κυκλοφορούν με τα κωδικά ονόματα ( εγώ!!! ο Μάιος καίσαρας , καποτάκιας και ο πιο καλός μαθητής), φέρονται ως εγκέφαλοι της σπείρας και ικανοί για όλα.
Ο εγώ!! Μάιος καίσαρας  αλλά και γνωστός ως σαλταδόρος (σάλτα και γαμήσου) είναι εκείνος που διαθέτει τη μαγική συνταγή του επικίνδυνου ναρκωτικού παπαρολογία και την κατασκευάζει , ο καποτάκιας γνωστός στην πιάτσα των γραφείων κηδειών λυμαινει με την παρουσία του τα γύρω μπουρδέλα από τη βουλή εθίζοντας την κάθε πασοκτζού πόρνη ενώ ο πιο καλός μαθητής φέρετε να έχει διασυνδέσεις με την ελλ.αστυνομια αλλά και με τη πρώην υπουργό παιδείας Άννα με τα μάτια σου τα πλάνα. Όσο για τον τελευταίο της συμμορίας της παπάρας , τον Γαπ φαίνεται τελικά να κλείνει προς την εμπορία της κάνναβης οπότε δεν θεωρείτε και ιδιαίτερα επικίνδυνος πια..

Έχοντας λοιπόν όλα αυτά στο νου θεωρώ πλέον επιβεβλημένη την ποινικοποίηση της παπαρολογίας διότι μόνο η παπάρα θα μας μεινει για να τρώμε



Καλές εκλογές.......................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου