Κυριακή 29 Απριλίου 2012

ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΑΣ ΜΟΥ ΒΓΕΙ ΣΕ ΚΑΚΟ

Αν και υποψιάζομαι ότι ανήκω στον ευρύτερο αντιεξουστικό χώρο (σαν τον GAP) απ τα εφηβικά μου χρόνια, έχω μια διαστροφή. Πάντα μου άρεσε να ψηφίζω, είμαι ένας μανιακός ψηφοφόρος. Τα κόμματα και οι οργανώσεις που έχω ψηφίσει εώς τώρα σπάνια έπαιρναν πάνω από 3% των ψήφων (ΚΚΕ εσ, ΕΔΕ τροτσκιστές, ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ εναλλακτικοί, ΣΥΝ , ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ κτλ). Στις 6 ΜΑΪΟΥ όμως λέω να ψηφίσω ένα κόμμα εξουσίας, λέω να ψηφίσω ΣΥΡΙΖΑ..Αυτό μου δημιουργεί μία ένταση. Σκέφτομαι και ελπίζω να μην σας πάρω στον λαιμό μου. Αλλά μετά το ξανασκέφτομαι και λέω δεν γαμιέται θα το κάνω. ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΕ ΠΗΡΑΤΕ ΣΤΟΝ ΛΑΙΜΟ ΣΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΛΑΚΕΣ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΕΤΕ ΝΑ  ΜΑΣ    ΚΥΒΕΡΝΑΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ. 

Πηγή Antistasradio

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου