Δευτέρα 14 Μαΐου 2012

Με τον Σύριζα και ρετσίνα ακόμα...

Λίγα λόγια και μάλιστα πρόχειρα γιατί βαρέθηκα την ισχυρή Ελλάδα του ευρώ και της Ευρώπης.
Πτωχεύουμε αν και έχουμε πτωχεύσει , θα μου πεις έχει και χειρότερα , ε και λοιπόν τι είμαστε άχρηστοι.......θα την ξαναφτιάξουμε τη χώρα τέρμα τα μπαλώματα του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ ,  από την αρχή!!. Δηλαδή τι θα γίνει με την δραχμή αν έρθει , το τέλος του κόσμου....ώρες ώρες αυτοί οι κερατάδες οι πουλημένοι με κάνουν να πιστεύω ότι έχουν διαβάσει όχι το μνημόνιο αλλά το ημερολόγιο των μάγια.
Ναι θα ναι δύσκολα ναι θα ναι πιθανόν ανυπόφορα ε και λοιπόν τι να κάνουμε τώρα την πατήσαμε  , πάμε για άλλα λοιπόν σιγά σιγά θα την φτιάξουμε την χώρα , δύσκολα θα περάσουμε αλλά και από την άλλη θα έχουμε την χαρά της δημιουργίας ενός μοντέλου ανθρώπινου , όλοι μαζί με σκληρή δουλειά θα κάνουμε πάλι την χώρα μας παράδειγμα προς μίμηση , εξάλλου για πείτε μου γίνεται χωρίς σκόνη πέτρες και λάσπη και αίμα να φτιάξεις ζωή ,  πατρίδα.
Οι βολεμένοι θα ξεβολευτουν ,  ε και λοιπόν τι να κάνουμε ας πρόσεχαν ας μην ήταν άπληστοι ,  κλέφτες.
Αντιγράφω από τον on the road και γράφω ξανά......θα το κάνω και ας μου βγει σε κακό.......δεν φοβάμαι τίποτα πιστεύω σε μένα την οικογένεια μου στην πατρίδα μου και αν δεν τα καταφέρει ο Σύριζα (που δεν νομίζω) ε και λοιπόν τουλάχιστον θα έχουμε την ευχαρίστηση της προσπάθειας  μιας αξιοπρεπείς ζωής δίχως φόβο χωρίς να στήνουμε κώλους με αντάλλαγμα βαζελίνη...........
Ωραία όλα αυτά , συναισθηματικά θα μου πείτε ε και λοιπόν είδα και την ρεαλιστική πολιτική.
Τα όνειρα μου βρίσκονται αριστερά και είμαι σίγουρος ότι δεν θα τα προδώσω βλέπετε η σχέση μου με εκείνα δεν έχουν πάρε δώσε ......μόνο δώσε όπως οι καλύτεροι έρωτες μας.

1 σχόλιο:

  1. Παναγιωτης Καφες17 Μαΐου 2012 στις 7:36 μ.μ.

    Δεν υπαρχει γεννα διχως πονο.Το κακο τοσα χρονια ηταν οτι κοιλοποναμε για ενα ανεμογκαστρι.. Και ο ΣΥΡΙΖΑ δεν ειναι η τελικη λυση.Μονο προσωρινη..Για να εχουμε καποιο χρονο να οργανωθουμε.Για την αληθινη Δημοκρατια.Μακαρι να παρει αυτοδυναμια ο ΣΥΡΙΖΑ.Θα εχουμε περισσοτερο χρονο μπροστα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή